NAČÍTAM...

Brzdový kotúč TORROT BE57000TT-CKK-1 (D.160 mm)

Značka:

TORROT

Cena s DPH:

14,82 

Legenda skladovej dostupnosti

SKLADOM (produkt je na predajni v Košiciach)
SKLADOM DO (X) DNÍ (produkt bude do (X) pracovných dní na predajni v Košiciach)
NA OBJEDNÁVKU (produkt je možné objednať, jeho termín dodania musíme preveriť)
NEDOSTUPNÉ (produkt sa už nedá objednať)

Brzdový kotouč D.160mm TORROT KIDS

TORROT
  • Kubatura
  • -1
    • Model
    • MOTOCROSS ONE
      • Rok
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
    • MOTOCROSS TWO
      • Rok
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
    • SUPERMOTARD ONE
      • Rok
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
    • SUPERMOTARD TWO
      • Rok
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
    • TRIAL ONE
      • Rok
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
    • TRIAL TWO
      • Rok
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023

Bez ohľadu na to, koľko rokov uplynie, Torrot bude vždy Torrot...

Jediné, čo zostalo z pôvodného Torrota, sú skvelé spomienky na časy minulé, keď boli motorové vozidlá mimoriadne dôležitým spôsobom dopravy po meste a oživenia národného hospodárstva. Spoločnosť Torrot, ktorú založil Don Luis Iriondo vo Vitorii v roku 1948, začala vyrábať robustné turistické a cestné bicykle, pričom sa objavili aj Orbea a BH. V 50. rokoch 20. storočia Don Luis dosiahol licenčnú výrobnú dohodu na výrobu mopedov a motocyklov pre slávnu francúzsku značku Dijon-Terrot, čím vznikol Terrot SAE.

Dohoda však netrvala dlho a v roku 1958 Peugeot pohltil Terrot a potom ho o dva roky neskôr, v roku 1960, zatvoril, takže Iriondo SA zostalo bez licencie. Na základe čoho šikovný, tvrdohlavý Don Luis vymenil „e“ za „o“, aby udržal celú svoju rodinu mopedov a ľahkých motocyklov nad vodou a teraz ich rozvíja s vlastnou identitou. Preto sa Torrot zrodil: z húževnatosti a vášne pre motocykle.

Torrot bol teda výsledkom vášne malého, no veľkého vizionára pre motocykle. Odvtedy vďaka svojej vytrvalosti viedol spoločnosti počas ich dobrých rokov so značkami Torrot a CIL.

Dalo by sa povedať, že Don Luis a jeho značka Torrot boli niečo ako Tucker španielskych motocyklov: boli nezničiteľné a priniesli inovácie, ktoré sa neskôr stali populárnymi, ako napríklad výsuvný bočný stojan a nahor smerujúce výfukové potrubie v štýle šatky.

V sedemdesiatych rokoch Torrot vyrábal nielen dobré, obľúbené motocykle ako Mustang a TT, poháňané motormi Sachs, čo je výsledkom novej aliancie, ale začal vyrábať aj také obľúbené bicykle ako Cross MX v „letnej modrej“ (tzv. predchodca dnešných horských bicyklov). Rovnako ako mnoho iných španielskych značiek však neprežil 90. roky.

Na internete je niekoľko „legend“... Áno, okolo značky je trochu záhad ;-) Rovnako ako existuje aj cyklistická kultúra s vynikajúcimi renováciami bicyklov... ale jedna vec je jasná: dnes má Torrot elektrické srdce ;-)

Torrot prestal vyrábať svoje spoľahlivé a – dodnes – obľúbené bicykle a potom sa v roku 2011 znovuzrodil, poháňaný podnikom, v ktorom je vášeň dodávať ľuďom udržateľný, praktický a obľúbený dopravný prostriedok opäť maximom.

Našu novú rodinu produktov sme navrhovali dva roky a teraz si môžete vychutnať naše nové elektrické a hybridné vozidlá navrhnuté tak, aby sa zapísali do histórie.